Tavada Kızarmış Tost

Merhabalar. Henüz 22 yaşındayım ve her sabah peynir zeytin ekmek yemekten aşşşşırı sıkılmış olmam beni inanılmaz korkutuyor çünkü araba çarpmadığı sürece önümde nerden baksanız 40 yıl var. Bu yüzden -ÇOCUKLARIN GÖZLERİNİ KAPATIN- kahvaltıda elimden geldiğince az peynir zeytin elimden geldiğince çok yeni şeyler yemeye çalışıyorum.

Tavada Kızarmış Tost ise benim bu emelimi gerçekleştirebilmemdeki en büyük etken çünkü bir tost bu kadar güzel O LA MAZ. Zaten de içinde yumuşacık akışkan peynir ve sucuk olup tereyağı kokan yumuşacık bir tostu beğenmeyecek olan beni feysten silsin.

Malzemeler

Buraya genel malzemeleri yazıyorum, kaç kişilik olacağı size kalmış. Ancak normal şartlar altında bir insan bundan 1.5 tane yemeli bence...

Tost ekmeği
Kaşar peynir
Sucuk
1 yumurta
1 çorba kaşığı süt/krema
1 çorba kaşığı tereyağı

Yapılışı

Tost ekmeklerini 2 üçgen elde edecek şekilde ikiye bölüp içine boyutuna uygun doğranmış kaşar peyniri ve sucukları koyuyoruz. Sonra genişçe bir tabakta yumurtayı iyice çırpıp üzerine sütü de ekledikten sonra üçgen tost ekmeklerimizi içindekileri döktürmeden bu yumurta karışımına batırıyoruz. İçinde tereyağı erimiş tavaya tost ekmeklerimizi koyuyoruz.

                                

 Altının kızardığına emin olduktan sonra da bir dikkatlice tersine çevirip altının kızarmasını ve içindeki peynirin güzelce erimesini bekliyoruz. İki tarafı da kızardıktan sonra tostunuz hazıııır.

                              
İnanılmaz lezzetli ve inanılmaz doyurucu ve inanılmaz kolay. Bence deneyin.

Yorumlar