Miss Me?

Uzuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar merhabalar!

Sanırım burayı yaklaşık 1 yıl kadar falan boşladım ama yemin ederim geçerli sebeplerim vardı mesela mezun olmaya çalışmak. Eğer 22 yaşındaysanız ve Bilkentte okuyorsanız hayat gerçekten çok zor... Ama neyse ki bu zor dönemleri atlattım ve sahalara (bildiğin mutfak) geri döndüm. Dönüşüm baya da keyifli oldu çünkü blogumu duyan herkes bana mutfak önlüğü almıştı ve birbirinden güzel mutfak önlüklerim olmuştu ama açık ara favorimi sizlere sunmaktan büyük keyif duyuyorum:


                                                  

Ufukta bana görünen kafama göre güzel bir iş olmadığından dolayı tekrar burada bol bol vakit geçireceğimi düşünüyorum. Ancak derseniz ki bizim sana verecek işimiz var, bir tencere yemek 1 cheesecake ve cv ile kapınızda bitebilirim aklınızda bulunsun :D

Yorumlar