Kremalı Pofuduk Milföy

Günaydın yine sizlere koskolay çabucak hazırlamalı tatlı yaptım :) Yapmıştım daha doğrusu. Hem de 12 tane. Ama sabah kalktığımda bitmişti. Hem de evde 3 kişilerdi. Daha fazla yorum yapmak istemiyorum.

Malzemeler

6 kare milföy

Kreması için

3 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı nişasta
4 çorba kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tereyağı
Yarım paket vanilin

Süslemek için

Pudra şekeri

Yapılışı

Kare milföyleri ortadan ikiye kesip dikdörtgen haline getirdikten sonra fırın tepsisine koyup önceden ısıtılmış 180 derece fırında iyice pofuduk olup biraz da kızarana kadar pişiriyoruz.

Milföylerimiz pişerken de bir yandan bütün krema malzemelerini karıştırdıktan sonra orta ateşte sürekli karıştırarak kıvamını almasını bekleyip, kaynamaya başladıktan sonra soğuyup iyice katılaşmasını bekliyoruz.

Fırından çıkardığımız milföy hamurlarını ortadan ikiye kesip içine soğuyan kremayı da koyduktan sonra üzerine pudra şekeri serpiyoruz ve aile üyelerinin gözümüzün önünde kapışmalarını izliyoruz.



Not: Gördüğünüz gibi benim kremam pembişli çünkü içine birazcık kırmızı gıda boyası döktüm çilekli effect oldu isterseniz siz de dökün ama sadece 1 damla. 


Yorumlar