Cornflakesli Tavuk

Şimdi sizlere hayat kurtaran kategorisinde, yapımı kolay yiyen herkesin çok beğendiği bir tarif vereceğim hatta veriyorum hatta verdim gitti.

Malzemeler

3 büyük parça tavuk göğsü
1 paket krema
2 -3 su bardağı cornflakes
Tuz, karabiber

Yapılışı

Öncelikle kuşbaşından biraz küçük doğradığımız tavukları suyunu salıp sonra geri çekene kadar bir güzel kavuruyoruz vee hemen fırını 190 dereceye ayarlıyoruz.


Sonra kavrulan tavukları bir borcama alıp üzerine 1 paket kremayı döküp tuzunu ve karabiberini de attıktan sonra bir güzel karıştırıyoruz.


En son da cornflakesli tatlı tarifimde bahsettiğim cornflakeslerden tavukların üzerini örtecek kadar elimize alıp biraz kırdırıp tavukların üzerine serpiyoruz. (Çok un ufak olmasın çok da büyük kalmasın). Bu arada ben ballı cornflakesle daha çok seviyorum ama BU NE YA ŞEKERLİ TAVUK MU OLUR tepkisiyle 3 kereden fazla karşılaşınca geri adım atmaya karar verdim. Ben mi midesizim acaba. Neyse.


Tavuğumuzu hemen fırına sürdükten sonra üzeri kahverengileşmeye başlayınca fırından çıkarıp yanında güzel bir pirinç pilavıyla beraber yemelere doyamıyoruz.





Yorumlar