Supangle

Bi ara bi reklam vardı herkes eve gelince supangle kokusu alıp ANNE? diyodu sonra evin babası da ANNE? diyodu ya bu nasıl marketing arkadaşım önce bi target market'ının kültürüne demografisine gelenek göreneklerine falan bak öyle reklam yap ürününü öyle pazarla kimin babaannesi supangle yapmış şimdiye kadar benim sinirimi tepeme çıkarma.

Neyse, buraya tarif vermeye gelmiştim işletmeci yanım yakamı yine bırakmadı. Olsundu. Ben de yapımı 10 dakika süren bu güzel tatlının tarifini vereyim, siz de deneyin, torunlarınıza yapın.

Malzemeler

1 su bardağı şeker
1 yumurta
1 litre süt
1 su bardağı un
1 su bardağı su
3 yemek kaşığı kakao
5-6 yemek kaşığı Nutella
Yarım pandispanya (hazır olanların tek tabanı)

Yapılışı

Öncelikle süt, yumurta, şeker ve unu bir tencereye alıp ocağa koyun ve kaynayana kadar karıştırın. Kaynayan tencereyi ocaktan alın, içine kakao, su ve Nutellayı ekleyin, sonra pürüzsüz hale gelinceye kadar mikserle çırpın.

Kase ya da kupların en altına (ben sufle kasesi kullandım gayet tatlış oldu) pandispanyayı kasenin altını kaplayacak şekilde koparıp koyun. Kesmenize gerek yok, elinizle bölebilirsiniz nasıl olsa yerken gözükmüyor. Sonra da tenceredeki supangleyi kupların içine döküp, soğuyunca da üzerini keyfinizce süsleyin. Sonra da böyle olsun:


PS: Bu tariften bir sülaleyi doyuracak kadar (hele ki kuplarınız da küçükse) supangle çıkıyor, bu yüzden 3-4 kişiyseniz yarısını yapmanız yeterli.



Yorumlar

Yorum Gönder