Sufle

Merhaba çocuklar.

Aşağıdaki sufleler ne kadar güzel gözüküyor değil mi? Değil.

Bakın ben 21 yaşındayım bunun 15'i mutfakta geçti ama ben böyle rezillik görmedim bugün resmen mutfak beni dışarı püskürttü bana patronus büyüsü falan yaptı. Öncelikle bu suflenin tarifi yok çünkü yapım aşamasında kıvamı tutsun diye içine ne koyduğumu kendim de bilmiyorum. Ayrıca benim başıma gelen bu talihsiz serüvenler dizisi (evi yakmak dahil) size ders olsun, siz bunları sakın yapmayın: Mesela bütün malzemeleri önceden hazırlayıp önünüze koymanız gerekiyormuş. Mesela çikolata yalnızca benmari usülü eritilmeliymiş mikrodalgaya konmazmış. Mesela evde sizin yaptığınız tatlılara bayılan bir misafir varken bilmediğiniz tariflere bulaşıp evi göz gözü görmeyecek şekilde duman altı yapmamak gerekiyormuş. Mesela AMAAN BEN AZ ŞEKERLİ SEVİYORUM diyip yumurta aklarını az şekerle çırpmamak gerekiyormuş. Birkaç bişeyler daha oldu ama gururum daha fazlasını yazmama izin vermiyor.

Yine de tarif isteyen olursa seve seve veririm çünkü hala çok güzel gözüküyor ve çok lezzetli allahsızlar.




Yorumlar