Makarna Salatası

Yarın Esmoş'un kankitosunun doğumgünü varmış sınıfta parti vericeklermiş Esmoş'a da makarna salatası düşmüş o da tabii ki hemen bana kitledi. Olsundu.

Bir sınıf dolusu insana yaptığım için ben 1 leğen ölçüsüyle yaptım ama normal porsiyon için mesela yarım paket makarna bile çok gelebilir sanki. Bir de makarna salatasının malzemelerini genel olarak yazıcam çünkü içine kendi zevkiniz miktarınca şeyler koyabilirsiniz mesela ben bol turşulu severim mesela o bayan şu şekil giyinir amma hiçkimse kimseye karışma hakkı yok

Malzemeler

Yarım paket boncuk makarna
Yoğurt (istediğiniz kadar koyun ama makarnalar yoğurdun içinde yüzmesin)
Mayonez (1 çorba kaşığından biraz fazla yeter. kalori warning.)
1 uzun sosis
Yarım konserve mısır
Kornişon turşu
Tuz (1 çay kaşığı yeter. kalori warning.)

Yapılışı

Makarnaları her zamanki gibi normal haşlayın, soğuk suyla süzün sonra tencereye yağ döküp biraz daha pişirin. Sonra büyük bir kaba alıp üzerine yoğurt ve mayonezi dökün ve karıştırırken dünyanın en güzel sesine kulak verin. Bu arada tuzu atın. Sosisi 3-4 parçaya bölüp tavada azıcık kızartın sonra küçük küpler halinde doğrayın. Keza turşuya da aynısını yapın. En son da mısırı döküp bir güzel karıştırın.

Ta da...

Buna garnitür ya da sadece havuç koyan da var ama ben böyle seviyorum. Eve yapıyor olsam mesela sarımsak da koyardım ama okula giden şeye konmaz. Keşke konsa.

Yorumlar