Limonlu Haşhaşlı Kek

Hellö guys'n ladies.

Sizlere deneyen herkesin ölüp bittiği limonlu haşhaşlı kekimin tarifini vermeye geldim. Beyim her ne kadar ağızda patır patır çatlayıp patlayan haşhaşları sevmese de vallahi ben sırf haşhaşlar için bu keki yapıyorum. Siz de yapın, yaptırın.

Malzemeler

4 yumurta
1.5 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı su
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin (ben vanilin kullanmayı pek sevmiyorum, daktır öetker beyin minnak şişelerdeki vanilya yağı gibi şeyler daha güzel ama abartmadan kullanın aman diyim)
1 limon kabuğu rendesi
4 çorba kaşığı haşhaş (mavi gibi böyle dışı)

Yapılışı

Önce şeker ve yumurtayı, sonra da diğer malzemeleri (unu eleyerek koymayı unutmayın) dökerek çırpın, 165 derecede önceden ısınmış fırına verin.

Sonra böyle olsun:





Yorumlar